Мандрувати можна самостійно або за допомогою туристичних агентств. Другий варіант більш безпечний та надійний, з мінімальним ризиком несподіванок під час подорожей, при умові, що Ви обрали гарне турагенство з перевіреною репутацією. Тому наша перша порада – ретельно підійдіть до вибору туристичної компанії.
А зараз перейдемо безпосередньо до подорожі.
Послуги аеропорту
Ваша омріяна відпустка починається з авіоперельоту тоді запам’ятайте наступні правила:
Трансфер
Після виходу з літака Вам треба пройти знову паспортний і митний контроль, і не забудьте отримати свій багаж. Після цього потрібно зустрітися з гідом, який буде чекати Вас на виході з аеропорту. У нього в руках буде плакат з логотипом компанії, який зазначений у Вас у ваучері. Разом з гідом Ви перейдете до транспорту, який доставить у готель.
Хочеться зазначити, що інформаційна зустріч у готелі дуже важлива і її потрібно відвідати у той час, який назве гід. Тут Вам більш детально розкажуть про правила в готелі, про екскурсійні тури, правила безпеки і поведінки у країні та багато інших корисних речей. Також зверніть увагу на інформаційні стенди у холі готелю, на них також розміщується актуальна інформація.
Розміщення у готелі
Згідно міжнародним стандартам: заселитися у готель Ви можете після 14-00
а час виселення – 12-00 за місцевим часом !!!
Адміністрація готелю розподіляє номери
Коли Ви покидаєте свій номер, то краще ключ залишати у чергового адміністратора, щоб ніде його не загубити. У більшість готельних номерів є сейфи для зберігання грошей, коштовності та інших цінних речей, тому не нехтуйте ним і Ваші речі будуть у повній безпеці.
Адміністрація готелю, не несе відповідальність за речі відпочиваючих, які були не в сейфі !!!
Перед виїздом з готелю потрібно оплатити додатково надані послуги: телефоні розмови, СПА-процедури, користування міні-баром та інше. Після того, як Ви здали номер, дозволяється знаходитися на території готелю до прибуття автобусу до аеропорту. У випадку не звільнення номеру у 12 годині доведеться оплатити додатковий день прибування у готелі.
Рекламації
У випадку, коли Ви не задоволені представленими послугами потрібно звернутися до гіда і/або зателефонувати в офіс приймаючої сторони та в агентство де покупали тур. У більшості випадків цих дій достатньо для розв’язати питання. Якщо все ж претензії не задоволенні, то у Вас є можливість написати письмове звернення до продавця туру з проханням вирішити проблему або повернути гроші.
Правила поведінки, безпеки та особистої гігієни
Наведемо основні правила поведінки, які підходять до будь-якої країни:
Правила безпеки та охорони здоров’я
Страховий поліс
Перед поїздкою бажано придбати страховий поліс. Уважно прочитайте умови, які прописані в ньому. У випадку хвороби або поганого самопочуття на відпочинку подзвонить у медичний заклад, за номером який написано в страховому полісі.
Більшість страхових полісів розраховані на нещасні випадки і невідкладні стани, тому якщо у Вас є хронічне загострення, то краще порадьтесь зі своїм лікарем, як уникнути загострення.
Бажаємо Вам приємного відпочинку, і бережіть себе !